Pareri si experiente avute cu magazine de pescuit online

adiwolf

Moderator
Membru personal
Lipsesc mai multe de sus: Arrow int, F&H mall, Tackle Arena.

daca se cere sau se discuta mai mult despre un magazin, il putem introduce top
uite, am bagat marelepescar in locul lui peapa care nu acumulase nici un vot
deci, trebuie sa avem cerinte si feedback ca sa updatam topul altfel nu avem cum sa visam unde isi face fiecare cumparaturile de hobby
 

GClaudiu

Reprezentant Totalfishing
Aștept un răspuns oficial...
Salut

Un mail pe vanzari@xxxxxxxx si o rezolvam. Nu are legatura cu client multumit sau nemultumit.

Pana una alta, TF anunta in weekendul cu targul ca da o punga de nada pentru orice achizitie din magazinul fizic... veni, vidi, plecat fara punga respectiva. Nu ca as fi luat-o sau ca aveam ce sa fac cu ea, doar ziceam asa... de principiu.


Salut,


Imi cer scuze personal pentru treaba asta! O parte din vina o am eu.
La urmatoarea comanda semnalati-mi discutia de aici si promit ca ma revansez.
 

Pristanda

Oblete
Mi-a trebuit rapid un anumit fir, de o anumita grosime....
Era pe stoc la Total Fishing si la Abrevis. L-am comandat de la Total Fishing, avea un discount de 20% (desi la firele de pescuit discount-ul nu e tocmai un criteriu corect de achizitie). Ulterior m-am uitat pe site, firul nu mai era disponibil - bun, am luat ultima rola!
Ieri am dat comanda, azi dimineata m-a sunat un baiat, nu avem firul in stoc, probabil eroare, etc,etc. Bash
Dupa convorbire intru pe Abrevis, lansez comanda. Email de confirmare rapid, factura, email de expediere, la fel de rapid. Imediat email de ridicare a comenzii si de la curier. Parca toti erau in asteptarea comanzii mele zimbettt

Total Fishing, nota 4.5 (am apreciat totusi ca m-au sunat si ulterior nu au incercat sa-mi bage altceva pe gat - m-au intrebat totusi daca vreau alta grosime sau o alta varianta/marca, dar elegant, fara insistenta)
Abrevis, nota 10 cu felicitari in avans (sper sa ajunga ce am comandat ). Asa satisfacut m-am mai simtit cand am comandat de la Claudiu.

Iar mi-am schimbat votul.
Nu esti putin prea aspru cu cu acest 4,5 ?
Cred ca la orice magazin se poate intampla ca stocul din gestiune sa nu se potriveasca cu cel fizic.
Si mai ales ca reactia magazinului a fost de nota 10.
Eu, de curand am facut o comanda la TF si printre altele, am comandat si o mulineta ieftina pentru o bologneza, care aparea stoc furnizor.
A doua zi am fost sunat de un reprezentant al magazinului(cred ca se numea Marius), care mi-a spus ca sunt pregatite toate pozitiile, mai putin acea mulineta- furnizorul de fapt nu o avea pe stoc.
Nefiind foarte importanta, eu eram pe strada, l-am rugat sa caute ceva similar si sa inlocuiasca produsul. In 5 minute am fost sunat, si mi-a propus o mulineta cam cu 25% mai scumpa, spunandu-mi ca diferenta o suporta magazinul.
Suma este mica, nu are nici un fel de importanta, dar am apreciat modul firesc si dorinta de a rezolva problema, politetea si bunul simt al reprezentantului magazinului.
Din punctul meu de vedere, asta valoreaza mai mult decat o eventuala eroare data de sistemul informatic.
Mai ales ca TF nu este recunoscut ca un magazin ce practica frecvent afisarea eronata de produse care nu sunt pe stoc.
Eu as nota TF cu 10.

Daca tot am postat, as dori sa-mi exprim si aprecierea pentru Marele Pescar.
Si cred ca adevaratul caracter se vede atunci cand sunt probleme si poti aprecia comportamentul comerciantului.
Pe langa faptul ca intotdeauna au fost promti (cu livrarea, informatii, etc.) si politicosi, stocurile se potriveau cu ceea ce scriau in site, intr-un rand mi-au trimis de 3 ori o pereche de incaltaminte pana cand mi s-a potrivit marimea, fara sa imi ceara bani in plus, desi in mod normal transportul pentru retur este platit de cumparator.
Nota 10 si pentru ei.
 
Probabil de asta nu răspundeau
Screenshot_20220426-140401_Yahoo Mail.jpg
la telefon șamd
 
Nu ca zic, dar vreau sa spun ca cei de la Powerfishing au fost complet neseriosi, cel putin cu mine in putinele ocazii in care am incercat sa comand ceva la ei, chiar si inainte de "emergenta".
 

Septimiu

Salau
"Bila alba" pentru voblere.ro. Am facut prima comanda la ei si sunt foarte multumit de experienta. Toate produsele pe stoc, livrare rapida prin Posta Romana (comanda plasata miercuri dupa pranz si primita azi dimineata), foarte prompti si comunicare foarte buna.
 

baliv99

Biban
Am avut recent, o experienta cu un magazin de articole de pescuit, in sensul ca am comandat 2 lansete (pentru mine si un prieten) e vorba de Korum Snapper zt spin 2,03 m, 1-10 g. E drept ca sunt lansete ieftine dar mi s-au parut ok pentru o prima lanseta mai fina de parau si la cat de rar mergem noi la acest gen de pescuit (nefiind pescar de clean, biban decat de 2-3 ori pe an) si la reducerea pe care o au mi-am zis ca merita sa le incerc (sunt la pret de 100 lei reduse de la aproape 400 lei - daca o fi real pretul). Pentru a trece de pragul de transport gratuit am mai pus la comanda niste articole de imbracaminte. Vine comanda , o ridic, 2 colete unul cu lansete si unul cu articolele de imbracaminte, seara ajung acasa desfac coletul si surpriza: in loc de 2 lansete era una singura. No, zic , asa-mi trebuie daca nu verific coletul la primire si fara prea mari sperante sun , trimit mail la magazin explic situatia si spre surpriza mea a doua zi mi se trimite a doua lanseta ( tot fara cheltuieli de transport). Tin sa le multumesc si pe aceasta cale celor de la marele pescar ca au fost teribil de fair play. Sincer , puteau sa-mi zica ca n-au ce face daca nu am verificat coletul, dar nu au facut-o si apreciez si ii recomand.
 
Sus