Conținut recent de Silviu

1. Silviu

Rezultatele partidelor

Precizez ca am fost impresionat ca au carlige de schimb normale in loc de tripla, ce vin extra in cutie. La pretul de cumparare
  2. Silviu

Dupa o lunga pauza de pescuit am ajuns si eu la o partida de pastrav unde am pus la treaba voblerele Sebile de pe spinningshop care mi-au facut cu ochiul. Multi mici dar a fost ce trebuie
  3. Silviu

Ultima achizitie - "nu exista nimic rațional în banii cheltuiți pe o placere!"

Am oprit achizitiile pe anul acesta pentru pescuit dar nu m-am abtinut sa nu iau vreo 2 bunataturi. Multumesc Claudiu pentru serviciu impecabil ca de obicei!
  4. Silviu

Reparatii barci gonflabile

Salutare tuturor! Imi cer scuze pentru lipsa de prezenta dar nah... stiti cu totii, diaspora, carantine, izolare, corona etc. Orisicum am o rugaminte la voi daca puteti sa ma ajutati cu un sfat pentru repararea unui belly boat. Mai exact balonul. Are un petic pus dar a cedat dupa un timp. Este...
  5. Silviu

Rezultatele partidelor

Am reusit sa ies si eu la stiuca anul asta. Doar dansa a iesit la poza. Au fost multe rateuri dar cam de acum incep sa pape pe aici
  6. Silviu

Biban iarna

Adaug si eu ceva informatii proprii. Am inceput sa dau destul de des pe DS. Ideea este ca trebuie sa ii gasesti intai cu jigul. Macar un tzac doua. Cea mai buna pozitie de dropshot este cea verticala. Si cel mai important pt mine este cand dai la dropshot, lasi plumbul pe fund culcat si misti...
  7. Silviu

Tehnici de pescuire a salaului la spinning

Incearca cu gume mici, gramajul cat se poate de mic, mulinat taras pe fund foarte incet cu pauze de 1-2 secunde
  8. Silviu

Lansete Westin

Asa este, doar are sens. Durereeee Nu stiu cum de nu am putut sa imi dau seama. Dar acum vine dilema nr 2. Care e diferenta intre power cast si power shad?
  9. Silviu

Eu asta stiu deja ca e diferenta de calitate intre w3 si w6. Ceea ce am intrebat este care e diferenta intre w3 power shad si w3 power shad T de exemplu. Adica ce face acel T?
  10. Silviu

Lansete Westin

Din pacate, nu.
  11. Silviu

Servicii curierat

Daca eu comand acum pe amazon si bifez “same day delivery” in ajunul craciunului pana la ora 12, seara am coletul acasa.
  12. Silviu

Rezultatele partidelor

edit: daca tineti bibanii in minciog sau juvelnic pana se opreste activitatea, aveti parte de atacuri mai dese aparent Ieri din cateva ore de pescuit am avut parte doar de 30 de min active. Dar alea o fost ce trebuie. Doar stiti ca mie imi place bibi asa ca..
  13. Silviu

Nu am mai postat de mult pe aici pentru ca nu prea am mai avut timp de pescuit dar azi de ziua Romaniei am facut o socializare pe un rezervor mare de pastrav. Toti pastravii au fost ucisi, aceasta find regula, daca il eliberezi risti sa fii banat pe lac
  14. Silviu

Recomandare lanseta de biban / Combo

Nu as fi putut sa o spun mai bine. Inele mai usoare, balanganeala mai putina, revenire mai rapida si senzitivitate mai mare in functie de ce inele pui si cum sunt puse. Am vazut schimbarea asta pe vreo cateva lansete, pare banal dar e destul de mare